U godini krize uočljivo je kako su fondovi nagradnih igara manji nego ranije, a tvrtke štede i na toj stavci. Kriza je počela već 2011-te ali tada su već bili definirani marketinški budžeti za nagradne igre. U 2012-toj doživjeli smo veliko smanjenje fondova nagrada. Danas čak i velike tvrtke smanjuju broj nagrada u nagradnim igrama. Pri tome se ne radi o malim igrama već o nagradnim igrama koje se oglašavaju na televiziji. Tvrtke očito misle da će u krizi kupci biti zadovoljni i s malim dobitkom i da će igrati i ako je šansa za dobitak manja. Na sreću nagradne igre su i dalje jedan od glavnih načina privlačenja kupaca i unapređenja prodaje.
Ali vjerovatno se ne trebamo previše brinuti jer kada se popravi stanje u ekonomiji i fondovi nagrada će se sigurno povećati. Tržište će vjerovatno diktirati da se tvrtke počnu boriti za kupce s većim i bogatijim nagradnim igrama.
Napišite u komentaru ispod i vaše mišljenje o nagradnim fondovima u 2012-toj.
Štede li tvrtke previše na nagradnim fondovima?
[to_like]
TEST 1
[/to_like]