Koliko su veliki budžeti nagradnih fondova?

Nije nikakva tajna da korporacije i velike firme ulažu milijune u svoj marketing i brendiranje. Neke ulažu i milijarde, no nema puno takvih primjera.

Nedavno smo pričali s agencijom Spark Prize, koja ima dvadeset godina iskustva u organizaciji nagradnih igara, gdje smo saznali da većina tih firmi ima ili svoje nagradne igre ili zapošljavaju vanjske profesionalce.

Svaka od tih firma je itekako svjesna benefita koje donose takve igre. A moramo priznati i da su zabavne.

Nagradni se fond često poistovjećuje s cjelokupnim budžetom. Što i nije velika greška. Ukoliko za glavnu nagradu imate recimo automobil, to će vam oduzeti najveći dio novaca koji ste odvojili za igru.

ČESTO PROPUŠTENE PRILIKE KOD ORGANIZACIJE IGARA

Istraživanje tržišta inkorporirano u samu igru. Inače su istraživanja sama po sebi izrazito skupa, no svejedno se naručuju jer se ipak moraju imati ključne informacije o poslovanju. Nagradne igre sadrže i sebi mogućnost da s već postojećim mehanizmima uz mali dodatni trud saznate informacije o tome što točno kupci misle o proizvodu, te mnogo više.

Povećanje publike kroz efekt kotrljajuće snježne kugle. Ako svojim kupcima ponudite dovoljno atraktivnu nagradu, odazvat će se u iznenađujuće velikom broju te će također te informacije slati dalje. Nagradne igre i inače imaju vrlo visoku stopu odaziva publike, a na ovaj ćete način znatno povećati vašu postojeću bazu kupaca.

Širenje vijesti. Sada imamo sreću da smo u dobu kada je vrlo lako podijeliti neku vijest. Ukoliko je nagradna igra zanimljiva, a fond privlačan, informacije će se širiti poput šumskog požara. Nije naodmet ubaciti i zanimljivu mehaniku same igre i rezultati će vas vrlo pozitivno iznenaditi.

KOLIKO SU BUDŽETI UISTINU VELIKI?

U Hrvatskoj su prije pandemije ukupni godišnji budžeti za nagradne fondove premašivali 5 milijuna eura! Koliko se tržište brzo oporavlja, vidjet ćemo tek kada dođu nove statistike. Do tada naravno možemo nagađati, ali koliko pratimo trendove, tržište nagradnih igara se u potpunosti oporavlja i čak napreduje!

Takav oporavak, čak i za vrijeme nesretnog “lockdown-a”, je zapravo logičan: što ćete drugo raditi dok ste zaključani kod kuće, nego igrati nagradne igre? Svaka dodatna distrakcija je dobrodošla.

Za pomoć oko organiziranja nagradne igre kontaktirajte nas na [email protected] ili posjetite našu web stranicu www.sparkprize.pro.

Oglasi