Velike ili male nagrade u nagradnim igrama?

Vrlo često pitanje i nedoumica prilikom organiziranja nagradne igre odnosi se na nagradni fond. Da li imati puno malih ili jednu veliku nagradu?

U zadnjem istraživanju zadovoljstva sudionika nagradnih igara, koje je provela agencija Spark Prize, jedno od pitanja odnosilo se upravo na preferenciju vrijednosti i količine nagrada.

U ispitivanju je sudjelovalo 1000 ispitanika i svi sudionici istraživanja su ujedno bili i sudionici nagradne igre. Istraživanje je otkrilo da više od 60% sudionika preferira veliki broj “malih” nagrada umjesto da samo nekoliko sudionika osvoje “velike” nagrade. U prijevodu, sudionici radije biraju da imate tisuću malih nagrada, kao predmet pažnje, nego da imamo samo jednu nagradu, poput automobila.

Mogli bi zaključiti da je mentalitet najvećeg broja sudionika te nagradne igre bio: “bolje da dobijem barem nešto, nekakav znak pažnje, nego da očekujem veliku nagradu. Ionako je jako mala šanse da nešto dobijem”.

Naravno da bi svi željeli osvojiti automobil, to nije predmet nikakve sumnje. Idealna kombinacija nagradnog fonda je u biti: jedna velika nagrada koja privlači pažnju šire javnosti te niz malih nagrada.

Nagradni fond je svakako jedna od važnijih stvari o kojoj definitivno treba dobro razmisliti prilikom organiziranja nagradne igre.

Ukoliko imate iskustva ili zaključke koji su drugačiji, predlažem da nam ih pošaljete na [email protected] ili na našoj stranici Spark Prize.

Oglasi